Myalgie – bolesti svalů

Jedním z nejčastějších je, že způsobené nadužívání svalů nebo od škody spojené s úkolem také extrémní. Když mluvíme o svalové hmoty, jako celek, si myslel, že patří těla konat být neustále zdravé a vyvážené a také pevné, téměř imunní vůči nebezpečí. Místo toho, to také mohlo být předmětem nepříjemností a také utrpení.

  1. Prostě náhlý pohyb, sportovní trénink ublížit nebo dlouhé, představují špatně, stejně jako níže se objeví nepohodlí. Přesně to, co jsou myalgie.
  2. Na bolesti svalů jsou svalové nepohodlí, lokalizované nebo generalizované, které by mohly mít velmi odlišné začátky.
  3. Rovněž stupeň nepohodlí je variabilní: téměř všechny dojde k nedostatečnému svaly občas, někdy však bolest může být velmi extrémní, nebo to může trvat měsíce.

Dokonce i vrácení nebo úkoly, které je zjistit, ripy nebo stresu, stejně jako odchylky v páteře, které vytvářejí zánět do svalů, může aktivovat bolest. Jiný zdroj svalové bolesti, je to proto, rabdomyolýzy, to je to, roztrhat buněk svalů. Podívejte se na důvod pro svalové potíže je nezbytné určit léčbu, stejně jako terapie řešit.

Zdroje myalgie

Nejběžnější druh myalgie, lokalizovaná je spuštěno tím, že nadměrné svalové tkáně nebo ze škody spojené s úkolem příliš extrémní. Bolest, která se objeví v průběhu cvičení může například být signál svalové hmoty stresu. Může se také stát, že léky (jako příklad statiny využity ke snížení hladiny cholesterolu v krvi), infekce infekce (jako je chřipka), a také mikroorganismů nebo stavu vymanit bolest nesouvisí solitérní svalů, ale šíří se po celém těle. Typické okolnosti svalové hmoty bolest akutní v důsledku křeče, stejně jako spontánní kontrakce nečekané svalové hmoty nebo balíček svaly. Porucha se projevuje s hustou extrémní nejen při námaze, ale navíc se na zbytek, který imobilizuje poškozené místo, jako svalové ukáže smlouvu, a také těžké. Také, pokud důvody jsou četné, nejstálejší je v důsledku snížení v lokalizované oběh krve: v nepřítomnosti kyslíku a potřebnou výživu, svalovou hmotu, bude bolest. Různé další škodlivý faktory jsou pocení se ztrátou tekutin a minerálních solí, které způsobují nadměrnou únavu, extrémní svalové tkáně iniciativa, která produkuje větší množství kyseliny mléčné, která „opilci“ svalové hmoty buněk, ponořte do studené vody, vzhledem k tomu, že to vyvolává snížení ve velikosti cév, stejně jako nedostatečný krevní oběh, sníženou hladinu vápníku v krvi způsobené konkrétní nemoci nebo extrémní odstranění ledviny. Existenci revmatických onemocnění, poruchy krční zpět vytvořen především tím, že špatné návyky, jako je zachování špatný postoj, zatímco sedí, leží nebo během spánku, může vytvořit poruchy závažným trýznivé a neposkytuje známky jejich přítomnosti na několik let. Poté, v souladu s nečekaným pohybem nebo provádí špatně, problém je riacutizza a způsobuje bolest, která může být nesnesitelné, brání každý pohyb.

Chronické bolesti

Přetrvávající svalové hmoty nepohodlí by neměl být opomíjen, protože je neefektivní vydržet,  jednak proto, že by mohla přinést často vážné následky. Počet osob, které se potýkají s tento problém, s největší pravděpodobností splnit klinické deprese problém.Diagnózu přetrvávající svalová bolest je jednoduché, když to je výsledek špatné praktiky jsou delší, když to vezmou celé úkoly každodenního života, jako je špatné postoje, zatímco jdete na váš pracovní stůl nebo kontaktujte vašeho počítače. Běžně využíváme nástroje, které nejsou vhodné, jako jsou židle, příliš drahé nebo příliš sníží, nebo displej, který vyžaduje, abyste zachovat krku, stejně jako záda smluv v celé práci, dále zvýšení nepohodlí. Péče.Nejlepší léčba závisí na důvodu, pro nepohodlí. Obvykle, když myalgie je odvozen od příliš mnoho cvičení, nebo virová infekce, bolesti by mohly být překonány s anestetika,stejně jako anti-pobuřující léky zakoupit v lékárně bez lékařského předpisu.Pokud se potíže objeví v průběhu fyzické aktivity je připravena zvážit pauza. Známky a příznaky mohou být léčeny s teplem, masáže, a, v těch situacích, které vyžadují, navzdory tomu, že ultrazvuk nebo 10s (transkutánní elektrická vzrušení nervů).Můžete navíc použít NSAID pro venkovní použití, jako jsou například ty založené na ibuprofen sůl, l-lysin 10%, stejně jako ujistěte se, že rychlé a spolehlivé vstřebávání a také nevytvářejí nežádoucí účinky stupně gantrointestinale pravidelné NÁSLEDOVNÍKŮ, aby se ústy.Po pauze, cvičení nesmí být pokračoval náhle, nicméně výběrem aerobní typ cvičení, jako je to běžné procházky, jízda na kole, stejně jako plavání. Dostat do kontaktu s fyzioterapeutem by mohly být užitečné pro obnovení krok za prodloužení a zpevnění svalové tkáně.

Přesně tak, jak úžasné, jak zhubnout, zdravé a vyvážené, stejně jako bezpečné tuku spalování

Jediný způsob, zdravé a vyvážené hubnutí je omezení potravin, změna diety a zvýšená tělesná aktivita. Snížení hmotnosti adjuvantní přes herbatek prášky pro snížení hmotnosti zbraně nebrat nic bez vaší iniciativy. Bez ohledu na to, zda se chcete zbavit pár nadbytečných kil, zdravé, bezpečné hubnutí přesně stejné. Hlavní rozdíl je čas příjezdu do cíle. Zdravé a vyvážené hubnutí vyžaduje, a co je nejdůležitější, vytrvalost. Nová zázračná dieta pro hubnutí se objeví každou sezónu, ale upřímně mluvit – nemá žádné kouzelné pokrmy, stejně jako potravinové balíčky, kde si budete moci zhubnout, aniž by obětovat. Jediný bod, který přináší omezení na počet kalorií zkonzumovaných. Pravděpodobně budete mít spoustu katorżniczej dietní režim, ale bezvýsledně. Nyní nabízíme program pro zdravé hubnutí, které vám jistě pomůže jednou provždy vypořádat s extra váhu, stejně jako, nakonec, užijte si nádherný tvar.

Starat se o různé výběr potravin

Nudné jídlo výběr se přidá k deficitu-střevní systém, a to má negativní vliv na metabolismus. Proto se omezení kalorií, musíte pochopit, životně důležitých živin, stejně jako dodávky a různých menu. Na denní bázi, jíst potraviny z různých týmů, které poskytne tělu dostatek zdravých bílkovin, sacharidů, tuků, vitamínů a minerálů.

  1. Obilí položky je nutné vybrat ty, s kompletní frézování (včetně obiloviny, celozrnné pečivo, divoká rýže, ovesné vločky), protože dávají složité sacharidy, které jsou přijata ve pomalejší, stejně jako pomalejší a postupně zahájit výkon.
  2. Na vrcholu se, že zvýšit rychlost metabolismu, stejně jako obsahují vitamíny B a také životně důležité v průběhu redukce hmotnosti minerálních látek. Složité sacharidy jsou také vegetariáni, které si nemůžete nechat ujít, jednání s atraktivní číslo.
  3. Se může objevit ve formě salátů k obědu, jako jarzynka před oběd nebo doplněk k vaší ranní sendviče. Prezentovali své názory a také jednoduché sacharidy (součástí balení, konkrétně v bílého chleba, sušenky, dżemach), což spolu s velkou dávkou kalorií nabídnout výkon pouze po krátkou dobu.

Vynikající zdroj total protein je mléka a také mléčných výrobků (vyberte libové!) a prsa masa (např. drůbež, Turecko) a také ryby. Musí konzumovat zelenina, zelenina (fazole, cieciorka, hrách), které jsou bohaté na rostlinný protein. Protein musí být v každém jídle, protože to je základní základem našich tkání, na vrcholu, že, dává dlouhotrvající pocit objemu po jídle a zrychlí metabolismus. Vybrat tuků z tuk (řepkový olej, olivový olej, slunečnicová semena) a živočišné tuky výrazně omezit, nahradit je chudszymi náhrady, jako příklad, mléko, jogurt, máslo, margarín pevné v kruhu, vepřové maso, drůbež, tučné ryby (např. losos, sleď). Snížit množství tuku v potravinách, vyhněte smažení ve prospěch pečení, vaření nebo vaření v páře.

 

Konzumovat pravidelně, nezapomeňte o błonniku

Další nařízení o zdravé a vyvážené spalování tuků je pravidelnost – to je lepší konzumovat 4-5 malá jídla během dne, poté, že tělo méně komplikované se v kalorií, který je mu nabízen. Vyhnout se jedno jídlo, bude to ujistěte se, že následující bude mnohem delší, nebo vozovky získává více a také další občerstvení. Takže po nezbytné Snídani před odchodem z domu pro práci, ne zbytek jen na vodě, jíst zdravou a vyváženou oběd, oběd … díky tomu určitě budete mít méně chutě na noc. Cílem je spotřebovat v určitém čase, stejně jako poslední lehké jídlo jezte nejpozději 2-3 hodiny před spát, protože přejídání před spaním vytváří větší váhu. Celé jídlo se soustředit na právě to, co máte na talíři, sochory žvýkat, žvýkat, jíst (mozek obdrží zprávu týkající se spokojenosti chutě je jen 20 minut od dostat jít misky), povrchová úprava je s lehkým niedosytem.Vláknina hraje velmi důležitou povinnost při hubnutí, protože to trvá na vodu a bobtná v žaludku nabízí pocit sytosti. Pokud se to zlepšuje funkci střev a pomáhá očistit tělo nebezpečné předměty metabolismu. Většina vlákniny jsou celá zrna a zeleninu, stejně jako ovoce. Ty poslední by si měl vybrat rozumně vzhledem k tomu, že některé (např., hroznové víno, banány), obsahují velké množství cukru, stejně jako v důsledku kalorií. Hodně vlákniny a méně kalorií, a to zejména, maliny, jablka, porzeczkach, agreście, jahody, kiwi, a akce pomoc pro snížení hmotnosti je ananas, grapefruit, stejně jako papája.

Nawadniaj a vyhnout se alkoholu

Denní wypijaj cca. 2 litry tekutin. Nejlepší volbou je voda, zelený čaj (poněkud podporujemetabolismus), ovoce a přírodní čaje bez cukru, protože neobsahují kalorie. Pokus se je konzumovat pravidelně po celý den, ne čekat, až budete opravdu cítit žízeň, a také před jídlem nápoj, sklenici vody, protože spotřebuje mnohem méně. Zůstat jasné, sladké sycené nápoje, stejně jako obrovské množství ovocné šťávy, protože mají hodně cukru. Můžete použít zeleninové šťávy. Během diety, zdržet se alkoholu, protože obsahuje jen prázdné kalorie.

    • Většina z nich v alkoholických nápojů, míchaných nápojů, stejně jako pivo. V některých případech může být v úmyslu, aby zcela suché červené víno (bohaté na antioxidanty).
    • Zadejte v dietní plán je všechny přírodní tuk hořáky
      Přispět na jídlo, pikantní koření– pepř, Chile, zázvor, křen nebo hořčice-je vynikající způsob, jak rozptýlit metabolismus.
    • Oni podporují produkci tepla (termogeneze) v organismu a také usnadnit přenos kilo navíc. Rekordzistami mezi přírodní termogeników jsou chilli-zvýšení kalorií zbavují i dobré.

A jsou zahrnuty v imbirze gingerol zrychluje ubývání tuku, postavený na břiše, stejně jako vnitřní orgány těla. Pamatujte si, omezit sůl vzhledem k tomu, že to udržuje vodu v těle. V souladu s doporučeními who den, můžete konzumovat přibližně 6 gramů soli (čajová lžička), nicméně jsem jen hrát pro tělo správně fungovat.